niedziela, 20 października 2013

[08] Aktualizacja

Allurement - ponęta, wabik, pokusa, wabienie, omam, omamienie.
Carmen Allurement została omamiona przez pokusę bycia szczęśliwym, nie liczyła się z konsekwencjami.
Mając szesnaście lat miała tylko jedno życzenie - chciała być prawdziwą córką dla swoich rodziców. Marzenie spełnia się, ale ma to swoją cenę, którą przyjdzie jej zapłacić.
Teraz już dwudziestoczteroletnia Carmen próbuje uciec śmierci, zostało jej dwa lata życia. Czego nauczyła się przez ten czas? Nie warto paktować z diabłem.
Czy ona i jej przyjaciele znajdą wyjście z tej sytuacji? Oczywiście, że tak. Pytanie tylko, czy uda im się ziścić swój plan wobec demona, z którym Panna Omam zawarła umowę. Nikt przecież nie chce skończyć w piekle...
Kategoria: Fanfiction
 Autorka: Lynette


 More stories...- Więcej historii
Opis: Na blogu pojawiają się różne teksty: one-shoty i opowiadanie "Po raz pierwszy...". Głównym bohaterem tej historii jest Max McCarey, najlepszy łowca wampirów na całym świecie. Wyróżnia go to, że nigdy się nie zakochał oraz to, że nie umie wyrażać swoich uczyć. Czy będąc bezwzględnym w zabijaniu potworów, nauczy się tego?
Kategoria: romans z elementami fantastyki

Autorka: Laire Stock


Horror Vacui
Budzę się rano, spoglądam za siebie. Widzę ludzi, obrazy, których już nie ma. Leniwie się przeciągam i wyrzucam z głowy resztki koszmaru. Nie lubię snów. Rozdrapują stare rany, pokazują obrazy, na które tak bardzo nie chcę patrzeć.
Nabawiłem się bezsenności. Wieczorami popijam tylko kolejne kawy by pozbyć się tego ciążącego mi uczucia zmęczenia. Nie chcę spać. Chciałbym już odejść. Chciałbym zniknąć ze świata i zostać zapomnianym.
Do tej pory dążyłem do tego, żeby stać się niewidzialnym. Udało mi się. Człowiek, którego imienia nikt nie zna. Ot, taki tam zwyczajny mieszkaniec kwatery w jednej z Londyńskich kamieniczek. Jestem tak na wskroś zwyczajny, że chyba bardziej się nie da. Jedyne, co odróżnia mnie od innych ludzi to fakt, że skrywam w sobie tajemnice. Wiele tajemnic. Nie... I tak Ci nie powiem.
Osiągnąłem mój cel. Nikt mnie nie zna, nikt za mną nie tęskni. Nie mam przyjaciół, nie mam rodziny, nie mam znajomych. Dla nich jestem martwy. Zdradziłem ich i to zawyrokowało nad moim życiem i moją samotnią. Nie, nie żałuję. Zasłużyłem.
Teraz mogę tylko w męczarniach powracającej przeszłości oczekiwać dnia ostatecznego, kiedy aniołowie zstąpią na ziemię i strącą mnie w otchłanie piekielne, skąd przybywam.
Kategorie: dramat, psychologiczne, romans

 Autor: Marchewkowe Pole

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz