sobota, 11 stycznia 2014

[21] Aktualizacja

 Nox Maxima
Jak wyglądałoby życie Harry'ego Pottera, gdyby przyjął w pierwszej klasie propozycję Draco Malfoya? Gdyby Tiara przydziału nie zawahała się i jednak przydzieliła go do Slytherinu? Jak potoczyłyby się jego wybory i decyzje? I, co najważniejsze - jak spędziłby ostatnie dwa lata nauki w Hogwarcie, mając za przyjaciela kogoś, kto zdawałby się w ogóle do niego nie pasować? Stając się kimś zupełnie innym, czego świat oczekiwał od Chłopca-Który-Przeżył? 
Kategoria: Potterowskie - Trio Hogwartu
Autora: Yuki


Teatralne Marionetki
 Brunet naciągnął na siebie czerwoną koszulkę bez nadruku. Zmierzył jeszcze szatnię wzrokiem i wyszedł. Ruszył długim, seledynowo-zielonym korytarzem. Zastanawiał się, jak to możliwe, że nie ma przy sobie telefonu? Nie wyciągał go ani nie przekładał... Sapnął ciężko zatrzymując się pod sekretariatem. Zapukał, za co potem się w duchu skarcił i otworzył drzwi. Za ogromnym biurkiem siedziała kobieta w średnim wieku. Ubrana w bardzo eleganckie ubrania. Miała dłuższe czarne włosy, jasne oczy i nosiła okulary. Zmierzyła młodzieńca krzywym spojrzeniem, a po chwili uśmiechnęła się szeroko. Daniel odgadł nawet dlaczego. Czuł się czasami, jakby go atakowały same pedofilki. Wbił swój wzrok w blat biurka. Jego uwagę przykuł telefon będący w dłoni. Jego zguba! Spojrzał na dziewczynę, która trzymała urządzenie z obojętnością. Nie widział twarzy. W oczy rzuciły się mu proste, brązowo-rudawe włosy sięgające do łopatek. Dość długie nogi, zgrabna figura i oczywiście plecy. Brunet dopiero po chwili zorientował się, że nawet kiedy wszedł do sekretariatu, nieznajoma się nie odwróciła. Zdziwił się tym.
 Kategoria: Blogi Grupowe
 Autorki: Eletronic Lover~ & Famous Killjoy.

 Czy poruszy cię historia o dwóch obliczach? Pierwsze to ludzkie z sercem i rozumem. Drugie - wilcze ze spontanicznością oraz ryzykiem. Wszystko traci sens, gdy zapada zmrok. Robi się zimno i ciemno, a ty zostajesz wystawiony na próbę. Czy przetrwasz to twój interes. Ale pamiętaj nigdy nic nie jest kolorowe i czas szybko leci...
 Kategoria: Dramat
 Autorka: Olcia :*


 Świat Carmen
 Tak naprawdę nie wiesz kim jestem , znasz tylko cząstkę mojej tożsamości. I nie dowiesz się więcej. To moja tajemnica. Widzisz mnie całkiem inną niż jestem. Znasz mnie tylko do pierwszego strzału potem nastąpiła zmiana . Czy na lepsze? Zależy dla kogo. Dla ciebie na pewno nie. Kim jesteś w moim horrorze? Tylko bezmyślnym pionkiem , skaczesz jak Ci zagram! Jesteś na mojej każde zawołanie. Czyż nie rozpoczęło się od szkoły w Ameryce? Od tego internatu? Wiem jedno od strzału , porwania i stanięcia na granicy życia i śmierci stałam się inna. Oschła! Odchodzę! Wybacz! Oto moja historia. Mnie Carmelity Sanz, córki hiszpańskiego mafiosa…
  Kategoria: Obyczaj
  Autorka: Paulla K

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz