niedziela, 13 października 2013

[07] Aktualizacja + Konkurs

Hejka!
Jak już wspominałam w poprzedniej aktualizacji; mam dla Was małą niespodziankę. Otóż mam w planach zorganizowanie pewnego konkursu. 


Będzie on polegał na tym, że Wy czytelnicy wybierzecie kilka, waszym zdaniem naprawdę dobrych i zasługujących na uwagę blogi, a następnie napiszecie linki w komentarzu oraz krótkie uzasadnienie dlaczego akurat on. Zgłoszony przez Was blog musi znajdować się już w kąciku. Później wstawię na stronę główną ankietę, a Wy zaczniecie głosować. Po zakończeniu głosowania 5 najlepszych blogów trafi do zakładki "TOP 5".  Co miesiąc odbywać się będzie kolejna odsłona. Mam nadzieję, że weźmiecie udział w konkursie!! Więcej informacji w "Regulaminy", a gdyby coś jeszcze pozostawało niejasne, to napiszcie tu komentarz.
Teraz jednak przejdźmy do aktualizacji.
Ilość blogów przed aktualizacją: 22
Ilość dodanych blogów: 3
Łączna liczba blogów: 25

 Miłość
Ból
Cierpienie
Strach
Modlisz się, by kolejny dzień przyniósł z sobą szczęście.
Chcesz zaznać spokoju.
Nie masz siły uśmiechać się, gdy ból bierze górę.
Wtedy najlepszym wyjściem jest żyletka.
Od częstego użytku jest już brudna.
Lecz Ty jej nie umyjesz.
Ona jest równie brudna jak Twoje życie.
Tak samo zużyta i wykorzystana.

Tak, mam dokładnie tak samo..

Zayn mnie wykorzystał. Pozbawił uczuć.
Zrobił ze mnie jeszcze gorszego potwora niż on.
Przez niego moje życie to piekło.
Przesiąkam tym gównem.
Chce uciec.
Pozbyć sie wspomnień.
Zapomnieć..
Ucieczka w tej sytuacji wydaje się najlepsza.
Najciekawsza..
Tylko jak? Skok z mostu? Nie, paniczny lęk przed wodą mi to umożliwia. Już próbowałam.
Żyletka? Przecięta żyła? To także odpada.
Tabletki i nieskończony sen..
Kategorie: fan fiction/psychologiczne
Autora: Nicka

 Opis bloga: Byłam całkiem zwykłą dziewczyną, której włosy zmieniały kolor, zależnie od nastroju. Zamierzałam świętować swoje 16 urodziny. Przeszkodziła mi w tym, dziwna kobieta w jeszcze, dziwniejszym od niej stroju. Powiedziała, że Świat Magii istnieje i wszystko co opisała pani Rowling w książce to prawda. Wspomniała coś o mojej misji, o której ona sama nie miała pojęcia, ale którą miał mi wyjaśnić profesor Dumbledore.
Kategoria: Potterowskie / Czasy Huncwotów.
 Autora: Maddly.


~ Fragment
" Nikt nie czepiał się tego, że mam problemy, że nie daję rady z samą sobą, że pragnę coraz częściej jednego. Śmierci. Z każdą sekundą robiłam się coraz bardziej krucha, usychałam a oni nawet tego nie zauważali. To była właśnie ta luka, na którą czekałam. Trafić w punkt, w którym nikt nie zauważy i po prostu zniknąć.
Z każdą raną byłam coraz bliżej finiszu. Byłam tak szczęśliwa, jednocześnie płacząc z bólu, który zadawał mi świat. Zatracałam się w własnych myślach, we własnym "gównie". Wszystko szło zgodnie z planem, póki do mojego świata nie wkroczył ON. Stąpający krucho po ziemi, szukający tego, co ja. Ukojenia we własnym bólu.
Był niczym anioł, który uratował mnie przed najgorszym błędem jaki mogłam popełnić. Jednocześnie i ja odratowałam go tonącego we własnych łzach i rozpaczy. Pragnęliśmy uwagi, szukaliśmy oparcia i bezpieczeństwa aż w końcu trafiliśmy na siebie."
Kategoria: Dramat
  Autor: Tiny Drug 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz