sobota, 26 października 2013

[09] Aktualizacja

 There are our two different worlds
Historia Justina Moon'a (Justin Bieber) oraz Rosalie Sykes (Barbara Palvin).
Sumienia nie da się wyłączyć. Ja też tego nie potrafię. Parę razy próbowałam, bo i mnie dokucza czasami. Ale się nie da. Można je tylko na jakiś czas zagłuszyć. Najlepiej żyć z nim w zgodzie. Nawet pogadać z nim nie można. Poza tym trudno je napotkać. Siedzi ciągle gdzieś w Podświadomości. Najchętniej wyłazi w nocy.
Jest taki moment, kiedy ból jest tak duży, że nie możesz oddychać. To jest taki sprytny mechanizm. Myślę, że przećwiczony wielokrotnie przez naturę. Dusisz się, instynktownie ratujesz się i zapominasz na chwilę o bólu. Boisz się nawrotu bezdechu i dzięki temu możesz przeżyć.
Nie ma nic bardziej cennego niż czas, który nam poświęcają inni. Swój własny, tylko raz dany im czas, którego nie można ani cofnąć, ani powtórzyć. Podarowałeś mi coś, co nawet trudno nazwać. Poruszyłeś we mnie coś, o istnieniu czego nawet nie wiedziałam. Jesteś i zawsze będziesz częścią mojego życia. Zawsze.
Kategoria: Psychologiczne
  Autorka: TinyDrug

  Moja półeczka na książki
Każdy z nas ma w domu swoją półkę na książki. Ja także. Postanowiłam ją Wam pokazać. Spis recenzji przeczytanych książek i oglądniętych filmów- tego możecie się spodziewać zaglądając na mojego bloga. Blog to taka moja półeczka na książki w internecie.
Kategoria: Recenzje
 Autorka: Jowita G

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz