niedziela, 22 grudnia 2013

Nowe posty #21

 Dziedzic Mroku
Rozdział 18
Zrobiłam urażoną minę i zamachnęłam się w akcie bezsilności. Kayle ze śmiechem uchylił się, zręcznie unikając ciosu, a moja zaciśnięta dłoń trafiła pustkę. Zachwiałam się, tracąc równowagę i poleciałam do przodu, prosto na chłopaka, przygwożdżając go do ziemi. Jego twarz znajdowała się tak blisko mojej, że byłam w stanie policzyć mu rzęsy.
- No proszę. Tego to się po tobie nie spodziewałem - wyszeptał z kuszącym uśmiechem. W jego oczach pojawił się figlarny błysk. Przez chwilę nie mogłam oderwać od niego wzroku. Serce biło w mojej piersi jak szalone, oszołomione tą nagłą bliskością chłopaka.
Po chwili otrząsnęłam się z odrętwienia i spróbowałam się podnieść, ale Kayle złapał mnie w pasie i przyciągnął bliżej siebie.
Autorka: Arcanam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz