sobota, 18 stycznia 2014

Nowe posty #33

Harry Potter i Nowa Magia
Tytuł posta: Miniaturka 6
-Ale chciałam z tobą porozmawiać- powiedziała mu jakby to nie było oczywiste.
-Nie mamy o czym- powiedział i chciał odejść.
-Mamy!- zatrzymała go.
-Ja nie mam- powiedział i odszedł.
,,Cza­sem je­dynym spo­sobem,
by przełknąć pi­gułkę roz­sta­nia,
jest se­parac­ja z życiem
i rozwód z rzeczywistością.'' 
 Autorka: Gabrysia M.


Voice of the dragon
Rozdział 1
- Mozjanno! – ryknęła w stronę smoka pędzącego z gracją pomiędzy konarami drzew i goniącego zdenerwowane zwierzę.
Smoczyca nie zareagowała na jej wołania i nadal ścigała jelenia, który już nie miał żadnych szans na ucieczkę.
- Mozjanno, natychmiast się zatrzymaj! – krzyknęła jeszcze głośniej niż poprzednio.
Gad jakby spowolnił swój lot i Gabrielle dostrzegła, że zerka na nią swoim błyszczącym, szarym okiem.
- Oj, wiem, że mnie słyszysz! – Tupnęła nogą, w złości patrząc na smoka. – Natychmiast masz przestać gonić to biedne zwierzę! Prosiłam cię, byś powstrzymała się od łowów, aż do mojego powrotu! 
 Autorka: Drama Queen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz