niedziela, 11 maja 2014

[35] Aktualizacja

Władca burz
Tylko jeden stworzony, aby błyskawicą władać.
Tylko jeden, aby wszystkich połączyć.
Wiecznie skłócone ze sobą żywioły za wszelką cenę chciały zwiększyć swoją moc, dlatego, aby przejąć przewagę nad swymi rywalami, postanowiły rozsiać strażników po całym świecie. W ciągu stuleci, strażnicy rodzili się i umierali, przekazując część swej potęgi dzieciom. Jednak ze względu na swą dumę, żywioły nie wzięły pod uwagę pomniejszych przeciwników i proces dziedzictwa został zaburzony przez kalubiu – tajną organizację zmiennokształtnych, którzy pragnęli końca ich dominacji oraz powiększenia własnego terytorium. Po części udało im się. Linia żywiołu pioruna została przerwana. Raiton okazał światu swój gniew.
Piątka nastolatków. Pięć odmiennych historii. Aż w końcu, pewnego dnia, wszystko połączyło się w całość.
Kategoria: Fantasy
Autor: Yvette


Wiesz jak to jest, gdy jedna osoba niszczy wszystko, co dotychczas osiągnęłaś? Niszczy twój spokój?
Ja wiem.
Ale czy zniszczeniem jest ukazanie nowych perspektyw życia?
To przez niego, przez niego. Dzięki niemu.
To Zayn pokazał mi uroki, a raczej możliwości, których dotąd nie znałam.
On zmienił moje życie.
Moje życie to piekło, ale piekło, z którego nie chce odchodzić.
Nie sądziłam, że tyle poświęcę dla człowieka. Nawet takiego, dla którego nie znaczę zbyt dużo.
To sen.
Nie chcę się z niego budzić.
Jestem Marise — studentka, która doświadcza rozkoszy istnienia.
Jestem Zayn — pisarz z własnym haremem.
Kategoria: Fanfiction
Autor: Kliii.

Moja mama umarła przy porodzie, a tata zostawił mnie, stwierdzając, iż jestem do niej za bardzo podobna. Nie mam mu tego za złe. Nawet najsilniejsza miłość nie jest w stanie przetrwać.
Zajęli się mną pewni uczciwi ludzie, mieszkający w okolicach Londynu. Wszystko wiodło się dobrze, aż oni również odeszli.
Zajęła się mną ich córka. Ciężko pracowała, starając się, abym posiadała wszelkie wygody. Pomimo jej nadopiekuńczości w moim życiu działo się coś jeszcze.
Prześladowana w szkole, bo jestem grubsza od reszty dziewczyn w mojej szkole. Bo nie mam modnych ciuchów, nie chodzę na pokazy mody. Jestem z domu dziecka. Nikt mnie nie chciał, stawałam się ciężarem nawet dla swojej przyszywanej siostry.
Pewnego dnia, gdy zostałam całkiem sama, postanowiłam być silna i przestać czuć.
Człowiek bez uczuć umiera. Czy to przypadek?
Kategoria: Psychologiczne
Autora: Black Princess


  Nowa opowieść
Na blogu znajdziesz różne opowiadania o tematyce fantastycznej. Wszystkie spisane z jednego powodu: ponieważ pisanie, jak stwierdził Stephen King, może dać wolność. Skusisz się i zajrzysz, by przekonać się jak przejawia się moja?
Kategoria: Zbiory opowiadań
Autorka: roxette16


 Pięciu sławnych na całej kuli ziemskiej mężczyzn. Wydawać by się mogło, że mają wszystko, a do szczęścia nie brakuje im absolutnie nic. Może tak się tylko wydaje ludziom z zewnątrz. Jeśli jednak zagłębimy się bardziej w życie chłopców, które w rzeczywistości nie jest kolorowe możemy się przerazić. Wydawać by się mogło, że każdy z nich został obdarzony przez boga dwoma twarzami. Zmieniają je kiedy jest na to potrzeba a zwięźlej wtedy gdy ich pan menager sobie tego zażyczy. To on ich stworzył. Bez niego nie istniałoby żadne One Direction. Ale czy my zdajemy sobie z tego sprawę. Nie. Dzieci musiały pożegnać się ze swoimi rodzinami i przyjaciółmi i musieli dorosnąć. Dziewczyny, które poznali przypadkiem zawrócą w ich karierze jak i w życiu. Tajemnice, które przyjaciele przed sobą skrywają wyjdą na jaw. Wielki sekret zespołu będzie chciał ujrzeć światło dzienne. Czy przyjaciele mu na to pozwolą. Czy odwrócą się od siebie po tym jak dowiedzą się o swojej przeszłości. Jak potoczą się ich losy ? Czy miłość zmieni ich dotychczasowy pogląd na życie ? Czy skończą z braniem narkotyków, paleniem papierosów i piciem alkoholu ? Jak bardzo zmieni się ich życie i czy długo wytrzymają ciągłe kłamanie ? Tego dowiecie się czytając moje opowiadanie
Kategoria: Fanfiction
Autorka: Wiktoria Ostrowska

Na blogu prezentuję miniatury z bohaterami serialu Sherlock. 
Kategoria: Fanfiction
Autorka: SherlockowaPanna


Dramione - uczucia skrywane za kurtyną
Historia opowiada o Hermionie i jej przyjaciołach, którzy wracają do Hogwartu po wojnie. Wszyscy mierzą się z własnym bólem po utracie z bliskich, nawet Malfoy. Co połączy Gryfonkę i Ślizgona?
Kategoria: Potterowskie --> Trio Hogwartu
Autorka: Arisuyo

 Tak, nareszcie wolność. Nowa szansa. Nowe życie. A jednak... nie każdemu jest łatwo pozbierać się po bitwie która miała miejsce w Hogwarcie. Ten ostatni pożegnalny rok w tej szkole może naprawdę zadecydować o tym jak ułoży się dalsze życie Trójki-nie chwileczkę ...dwójki. Harry Potter znikł,zszedł z sceny. A w Gryffindorze zjawia się uczennica z Beauxbatons, która wszystko przewraca do góry nogami, a także gra na w dwa fronty? I kim jest Krystian Melphis, nowy nauczyciel obrony przed czarną magią? Chwileczkę... a co z Malfoyem? Przeczytajcie sami...
 Kategoria: Potterowskie --> Trio Hogwartu
Autorka: Lycheey Lora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz