środa, 18 czerwca 2014

[38] Aktualizacja

Zwyczajne, proste życie inspirowane muzyką, filmem, kulturą, głównie wszystkim co otacza mnie na co dzień.
Kategoria: Pamiętnik
Autorka: carou


 Niczego od życia nie oczekuję, nawet tego cholernego zrozumienia. wystarczy, że sama umiem zapanować nad własną rzeczywistością i pragnieniami. ale różnie mi to wychodzi...
Kategoria: Pamiętniki
Autorka: Kolia


Leżałam skulona na chłodnej podłodze z moich oczu spływały łzy, a wokół panowała błoga cisza i ciemność. Nie obchodziło mnie czy mój makijaż jest rozmazany, w co jestem ubrana... Dziś był ten dzień, w którym odważyłam się na krok do przodu. Wstając z drewnianych paneli podeszłam do biurka i napisałam na jednej z kartek: ,, Odchodzę...''  
Kategoria: Romans
Autor: iinsza


Uczniowie po zakończeniu wakacji, jadą na siódmy rok nauki, w Hogwarcie. Ten rok będzie bardzo intensywny, niektórzy przeczuwają zło czające się wśród nich, a inni nie chcą o tym wiedzieć. Każdy chce przetrwać, będzie to bitwa o życie. Po drodze zaczyna węszyć Draco Malfoy, zachowuje się bardzo dziwnie, ciągle gdzieś znika. Pewnego dnia, sławna trójka z Gryffindoru zmuszona jest udać się w poszukiwania horkruksów, po drodze dowiadują się jakie straszne rzeczy dzieją się w zamku. Czy zdołają ocalić swoje życie, czy zdołają uratować szkołę przed Czarnym Panem, a może spotkają na tragicznej drodze do wolności, ukochaną osobę? Może przestaną walczyć z wrogami i złączą swoje siły? Zapraszam na moją wersję ostatniej części słynnej sagi potterowskiej.
Kategoria : Potterowskie --> Trio Hogwartu
Autor : Wesoły Kostek


Naznaczona Śmiercią
Nazywam się Olivia Jeffey i chodzę do nowojorskiej szkoły na Manhattanie. Chcę opowiedzieć wam historię, o tym jak stałam się herosem. Tak. Mówię serio - herosem. Może to wydaje się dziwne - jak cała ja - ale niezwykłe. Zapewniam was o tym.
Olivia jest jedną z wielu herosów walczących codziennie o przetrwanie. Kiedy pewnego dnia trafia do Obozu Półkrwi, jej życie całkowicie się zmienia. Już nigdy nie będzie tym kim była, jednak przeszłość, o której tak bardzo chciałaby zapomnieć, nie daje jej spokoju. Ciągłe zmagania w obozie, rozterki oraz nieporozumienia to tylko początek. Nieświadoma nadciągającego zagrożenia postanawia spełnić wolę swojego ojca, Pana Podziemi... Czy ktoś przyjdzie jej z pomocą w odkryciu Zaginionego Miasta? Czy podoła wyzwaniu? Czy podda się w najmniej oczekiwanym momencie? Co wybierze: lojalność wobec bogów, a może kuszącą propozycję Gai? Zło rośnie w siłę, a ona może być jedyną osobą, która będzie w stanie zniszczyć lub uratować ludzkość. 
Kategoria: Fantasy
Autorka: ~Lena


Uprowadzona z ulicy Abby zostaje sprzedana jednemu z najbogatszych, najbardziej wpływowych i atrakcyjnych mężczyzn na świecie, Zaynowi Malikowi.
Abby powinno być łatwo, będąc jedną z niewolnic zmuszonych do spełniania każdej zachcianki Zayna. Poza jedną rzeczą.
Abby posiada coś świętego.
Coś, z czym nawet najpotężniejszy, manipulacyjny i przystojny mężczyzna nie zamierza zadzierać.
Kategoria: Fanfiction --> Gwiazdy i fani
Tłumaczka: Kika. ♥


Aniołek Diabła
Wieczór był wyborny. Siedziałam na balkoniku jasnej kamienicy i popijałam wyborne trilijskie wino, zasłuchując się w słowa przyjaciela.
– … a wtedy sukinsyn powiedział, że nie zapłaci złamanego miedziaka – Falivir westchnął ciężko. – I musiałem go jakimś sposobem nakłonić do zmiany decyzji.
– I co? – roześmiałam się, odgarniając za ucho biały kosmyk, który wypadł z misternego uczesania. – I to dlatego urządziłeś mu w kamienicy dom luster? Jednym zaklęciem?
– Siatką – poprawił mnie – nie jednym. Jednym zaklęciem posłużyłby się pewnie jeden Arcymag. I... tak właśnie. Zasłużył sobie.
– Ale... Och, przecież podatek, jaki będziesz musiał zapłacić, będzie większy niż zapłata... – Gdybyśmy nie pili, podeszłabym do sprawy zupełnie poważnie, ale w tamtej chwili czułam się zbyt lekka i radosna na takie rozmowy, więc tylko pokręciłam głową: – Zwariowałeś, Favi, jak nic.
– Kto to mówi.
Do ręki wziął luźną kartkę, jedną z wielu, które walały się po stoliku.
– Piszesz zupełnie o wszystkim. O Czarnej Lilii, o ludziach, o tym, kim jesteś...
– Bo to prawda – odparłam z prostotą, zażegnując nadzieje o wieczorze spędzonym na samych przyjemnych pogawędkach.
– Aniołek Diabła? – spojrzał na mnie poważnie, podsuwając trzymaną stronę. – Nie musisz chyba opowiadać o wszystkich intrygach. Wiesz, ile brudów wyciągasz na wierzch?
– Favi. Ja albo zginę z ręki króla, albo ucieknę na Zachód i będę się tam chowała. Muszę to opowiedzieć, bo ta historia przepadnie. Popatrz – roześmiałam się gorzko, patrząc w głąb miasta, skąd dochodziły śmiechy, tańce, śpiewy, widać było nad miastem. – Takiego zepsucia nie było od czasów, kiedy ludzie nie wiedzieli, co to prawo. System gnije. A ja... Chcę być uczciwa. I tyle.
Kategoria: Fantasy
Autor: Athemoss


Twoja godzina zna Twe imię
Rozległy świat, pełen dobra i zła, harmonii i chaosu. Miliony przeróżnych istnień, od harujących w polu prostaczków, przez żłopiących miód w karczmie oprychów, po klasę rządzącą, wiecznie kradnącą i uprawiającą hazard na przemian z nierządem. Do tego trochę magii, brzęczących w mieszku koron, niekończącej się flaszki samogonu, dużo śmiechu i pochędóżki, jeszcze więcej trupów i juchy, wojny, żelaza, aroganckich elfów, skąpych krasnoludów i ludzi, tak bardzo ludzkich jak to tylko możliwe. 
Kategoria: Fantasy
Autor: Wij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz