niedziela, 6 lipca 2014

Nowe posty #110

 Rozdział 2
Jesteś pierwszą i będziesz ostatnią, pamiętam jak mi to wtedy powiedział. Jasno dał do zrozumienia, że moje życie wcale nie należy do mnie i nie mogę nim rozporządzać wedle własnego uznania. Przyjęłam to z pokorą, jako karę za to, co ośmieliłam się zrobić. Cień tamtych wydarzeń wisiał nade mną od niepamiętnych czasów i wcale nie bladł.
Życie w tym świecie w istocie byłą karą. Nie najgorszą z możliwych, ale dość okrutną. Zostałam całkowicie odsunięta od istot takich jak ja, ukrytych w tym nieprzyjaznym miejscu, walczących o przetrwanie podczas, gdy ja żyłam sobie ot tak, nie zawracając sobie głowy problemem przeżycia.
Potrząsnęłam głową przeganiając nieprzyjemne myśli. Nie po to tu przyszłam. Przyszłam popływać, odprężyć i odnowić. Każda rana jakiej doznałam mogła być natychmiast uleczona przez kontakt z wodą, takie to już ze mnie stworzenie. 
Autorka: Eilicaryn from The Whispering Mist
 

Wyzwanie! Książki z całego świata.
Książki z całego świata! Taki właśnie tytuł będzie nosić to wyzwanie. Spotkałam je już w internecie, lecz bez żadnego odzewu, ani podsumowania i do tego lekko przestarzałe, więc postanowiłam przywrócić je go życia. Na czym polega? A no na tym, że czytamy książki z RÓŻNYCH miejsc na świecie. Najlepiej wybierać takie kraje, z których literatura nie jest za bardzo popularna w Polsce. Ale oczywiście można zgłaszać dowolne propozycje. Po szczegóły zapraszam na bloga :)
Autorka: Mz. Hyde

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz