niedziela, 3 sierpnia 2014

Nowe posty #119

Rozdział 7.
- I właśnie dlatego cię wezwaliśmy, jesteś nam potrzebna - wtrącił Chejron, który stał za mną, machając końskim ogonem. Skrzyżował ręce na piersi i patrzył w skupieniu na resztę.
- Ja? Do czego? - zapytałam zdziwiona.
- Rozmawiałem z tobą rano o przepowiedni, a my znaliśmy ją już od dawna. Zanim przybyłaś do obozu Rachel ją nam wyznała. Wtedy nie wiedzieliśmy, że jest taka możliwość, iż... Mogłoby to dotyczyć ciebie. Nie sądziliśmy, że żyje jeszcze jakieś dziecko Hadesa prócz Nica di Angelo. Twój boski rodzic nie dotrzymał słowa, zarzekając się z innymi olimpijczykami, iż uznają swoje dzieci w odpowiednim wieku. Chciał cię ukryć, ale nie wiemy dlaczego - kontynuował, niepewnie spoglądając na mnie. 
Autorka: ~Lena
 

Ostatni Świt
Rozdział 2: Pani Hope
– Czy jesteś Łowczynią? - spytała nagle Jasmine.
– B y ł a m Łowczynią – odparła Bethany i uśmiechnęła się smutno, smarując bułkę masłem. - Najlepszą, jaką mogłybyście sobie wyobrazić. Nie myślcie, że się chwalę – dodała pospiesznie, widząc zdziwione miny dziewcząt. - Potrafiłam zabijać demony i inne wredne stworzenia... szybciej i skuteczniej niż ktokolwiek inny... ale wszystko się kończy.
– Przeszłaś na emeryturę. - Słowa Jasmine zabrzmiały bardziej jak stwierdzenie niż pytanie.
– Zakochałam się – wyznała.
– Czy miłość w czymś przeszkadza? - spytała blondynka po krótkiej przerwie.
– Teoretycznie nie. Ale w praktyce bywa różnie. Ja... - zawahała się – kochałam człowieka.  
Autorka: Demonica Camille


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz