wtorek, 16 grudnia 2014

Nowe posty #168

Nowa w Hogwarcie
Rozdział 16 część III Zakazany Las
- On jest Malfoy’em. – Jej głos był schrypnięty; musiała odchrząknąć i powtórzyć. – Scorpius Malfoy. A ja… - Nagle poczuła, że już wie, co powinna powiedzieć. Nigdy nie należała do grona odważnych ludzi, ale czas spędzony w Hogwarcie wiele ją nauczył. Dowiedziała się, czym jest prawdziwa przyjaźń, lojalność, oddanie i… poświęcenie. Zauważyła poruszenie na skraju polany. - … jestem nikim – szepnęła, zamykając oczy i czekając na koniec. 
Autor: Gabsone nene


Oczami wyobraźni już widziałam jak zostaje ze mnie popiół, słyszałam jej dźwięk, kiedy się do nas zbliżała. Zawisłam w powietrzu jak sparaliżowana, nie mogłam się ruszyć, chociaż próbowałam. Gdy kula była przy mnie, zrozumiałam, że Koniec zamknął mnie w magicznej bańce. Każdy mój czar się od niej odbijał, ale wszystko z zewnątrz, bez problemu mogło do mnie dotrzeć.
Już było po mnie. Zamknęłam oczy przygotowując się na najgorsze, ale nic nie nadeszło.
Nagle usłyszałam huk. Otworzyłam oczy i zobaczyłam Darta lecącego w dół. Wydawało mi się, że to trwa wieczność. On spadał, a ja nie mogłam nic zrobić.
Autorka: Zakochana w muzyce
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz