poniedziałek, 16 marca 2015

Nowe posty #200

Zatrute Serca
08
- Tak, mam doskonały pomysł - powiedziała rzeczowo. - Przestań mnie śledzić. Przestań ze mną rozmawiać. W ogóle przestań ze wszystkim. Nie żartuj, nie kpij, nie marudź, nie zwierzaj się, nic. Nie znamy się. Pewnej sierpniowej nocy użyczyłam ci kawałka dachu i to tyle, nic więcej nas nie łączy, rozumiesz? A to, co się dzisiaj stało, to... to też nic. Nie chcę mieć z tobą kompletnie nic wspólnego. Nie pasujesz mi do roli wybawcy i opiekuna, więc daruj sobie gadkę, którą właśnie układasz w tym tępym łbie. Wieża Astronomiczna to sekret i nie waż się nikomu o niej powiedzieć, bo przysięgam, że pożałujesz.
Ostra z niej laska, tak w sumie.
- Nie przychodź tu więcej. - Jej głos był przepełniony jadem.
Schyliła się, żeby sięgnąć po torbę, poczułem zapach lawendy i cytrusów, który zawirował mi w głowie. Chciałem ją zatrzymać, ale wewnętrznie wiedziałem, że miała rację. Trzeba było zakończyć to, co było między nami, zanim w ogóle się zaczęło. I dobrze.
Coś we mnie szeptało mi do ucha, że to zły pomysł, bardzo, bardzo zły pomysł. Kiedy Layken zatrzasnęła za sobą drzwi, przez myśl przemknęło mi dziwne skojarzenie.
Kirsten Williams. Martwa. W Hogwarcie. 
Autorka: Thais


Love me
Rozdział 20
Aria poczuła na sobie czyjeś spojrzenie. Rozejrzała się, napotykając wzrok tych cholernych, niebieskich oczu. Ich właściciel stał parę metrów dalej, opierając się leniwie o ścianę. Ciemne włosy miał wyjątkowo ułożone. Jasnoniebieska koszula była lekko rozpięta, a czarne spodnie idealnie skrojone. Wyglądał seksownie, bardzo seksownie. Brunetka poczuła jak pieką ją policzki. W podbrzuszu jej zawirowało, a oddech lekko jej przyspieszył. Reakcja na jego widok, całkowicie wytrąciła ją z równowagi. Jack uśmiechnął się tym swoim kpiącym uśmieszkiem, nie spuszczając z niej wzroku.  
Autorka: Chanel


Osobno słabi, razem niepokonani
Rozdział XXXV - ostatni
- Myślałem, że się nie pozbierasz. On też tak myślał. Byłaś tuż przed balem, przed swoim debiutem. Straciłaś ostatnią osobę, która mogła cię wspierać. Twoje relacje z ojcem, leżały w gruzach. Nie wiem jak znalazłaś na to wszystko siłę. Nikt nie wiedział, że na tyle cię stać. Byłaś tu zaledwie dwa tygodnie, a zrobiłaś dla tego świata więcej, niż ktokolwiek inny. Muszę to powiedzieć i myślę, że każdy się ze mną zgodzi. Jestem z ciebie dumny. Wszyscy jesteśmy. – Czułam, że się rumienię. Może miał rację, a może nie, nie mi to było oceniać.
- Chcę tylko żebyś wiedziała jeszcze jedno. Kiedy mówiłem, że się w tobie zakochałem, nie kłamałem. Kocham cię, Arsejo. – Nie miałam wątpliwości, co odpowiedzieć.
- Ja też cię kocham. 
Autorka: Zakochana w muzyce


Broken trust
[1]
Czy powinna więc mu powiedzieć, że jest jedynym powodem, który trzyma ją przy życiu? On - Ashton Irwin - najlepszy przyjaciel, odskocznia od problemów rodzinnych. Jedyna osoba, której zaufała w 100%.
To wszystko mogło wydawać się błahe - bo zresztą kim byli? Dwojgiem bogatych dzieciaków z nadzianymi forsą rodzicami. Ash miał w sobie jednak o wiele więcej empatii niż Callie.
Autorka: Jull

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz