niedziela, 19 stycznia 2014

Nowe posty #35

Szeptane Wspomnienia
14. Pierwsza poważna narada
- Narady dotyczące pomysłów zdobycia wrednej Evans już się dawno skończyły – zaczął na głos myśleć Syriusz. Na jego ustach igrał zawadiacki uśmiech, jednak w oczach kryło się coś takiego, dzięki czemu każdy wiedział, że Blackowi wcale nie było do śmiechu.
- Mieliście takie narady? – Lily wybałuszyła oczy, szukając wytłumaczenia u Pottera, który najwyraźniej nie spieszył z odpowiedzią.
- Oczywiście. Swego czasu Rogacz był bardzo zdesperowany – odpowiedział Syriusz. – Zwłaszcza, kiedy…
- Przestań – warknął James. – Na przyjacielskie pogawędki później przyjdzie pora, teraz musimy skupić się na czymś poważniejszym. 
 Autorka: Luie


  Harry Potter i Nowa Magia
Tytuł: Harry Potter i Nowa Magia
Tytuł posta: 47. Wspomnienie pewnej nocy cz.1.
-Na początku też nie mogłam się z tym pogodzić, ale szczęście mojego syna jest dla mnie ważniejsze niż nazwisko. Nie chcę popełnić tego samego błędu, co moje matka, która wyrzekła się Andromendy- powiedziała i przytuliła ją jeszcze bardziej.- A teraz przepraszam, ale muszę załatwić formalności związane z moim mężem i jego pobytem w Azkabanie- powiedziała i opuściła pomieszczenie.(...)
-Wiecie, co dziewczyny?- zapytała Ginny.
-Przykro mi Ginny, ale nie umiemy czytać w myślach- odpowiedziała jej Hermiona.
-Zróbmy sobie babski wieczór- zdradziła im swój pomysł. 
 Autorka: Gabrysia M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz