piątek, 15 sierpnia 2014

[47] Aktualizacja

Po tym jak mój były chłopak Brayan rzucił mnie, a rodzice się rozwiedli, przeprowadziłam się do Bostonu z moją przyjaciółką Mirandą. Tam spotkałam jego, na pozór normalny chłopak, ale pozory mylą....
Czy coś będzie mnie z nim łączyć? A może będziemy mieć wspólną pracę? Sprawdź sam.
Kategoria: Fanfiction --> Gwiazdy i fani
Autorka: madame.shawty


Prawo matki
Prawo Matki jest twarde jak diament. Matka zrobi wszystko dla swoich dzieci...
Joshua Cantel i Fallon Spick spotykają się, gdy jemu spalił się domek letniskowy. Nie pałają do siebie przyjaźnią. Po dwóch miesiącach wakacji mają siebie serdecznie dosyć. Tajemnicza z pozoru mała dziewczynka Britany wywraca ich świat do góry nogami...Jeżeli chcesz wiedzieć, jak ich życiorysy zamieniają się w popiół smutku i żalu, wejdź na bloga "Prawo Matki".
Kategoria: Fantasy
Autorka: Sachiko Yujimoto


Co może wyjść ze zmieszania gryfońskiego temperamentu, puchońskiej niedorzeczności i bułgarskiej krwi? Bigos. Międzynarodowy, międzyszkolny bigos, ze szczyptą trytonów i smoków. Sunny Davis nigdy nie myślała o tym, że mogłaby przejmować się czymś innym niż esejem pisanym na ostatnią chwilę albo tym, by ukrywany pod łóżkiem pająk zawsze był najedzony. Ostatni rok w Hogwarcie przynosi jej więcej zmartwień niż wszystkie lata nauki razem wzięte. Miłosne rozterki, stek kłamstw przyprószony brokatem, a to wszystko z Turniejem Trójmagicznym w tle — naczelne „słońce” Hufflepufu musi zmierzyć się z czymś gorszym niż ziejący ogniem rogogon węgierski, a przynajmniej tak jej się wydaje.  
Kategoria: Potterowskie --> Trio Hogwartu
Autor: pitbull terrier


 To po prostu w stu procentach mój blog. Moje życie, moje myśli, moje zdanie, moje ja. Zawiera wszystko, czym żyję, a nawet więcej. Opowiadania, wiersze, recenzje, refleksje, przemyślenia, zdjęcia, wpisy z pamiętnika – wszystko, co wpadnie mi do głowy i czym zechcę się z Tobą podzielić. Zapraszam – przeczytaj mnie.
Kategoria: Pamiętniki
Autorka: nika


 Zamknij oczy.
Wyobraź sobie dziewczynę. Ciemne włosy sięgają połowy pleców, piwne oczy patrzą na świat z zachwytem. Na bladą twarz padają letnie promyki słońca. Uśmiecha się lekko.
A teraz wyobraź sobie, że na niebie nagle pojawią się ciemne chmury i na twarz dziewczyny pada cień. Przez chwilę masz wrażenie, że na jej twarzy ujrzałeś wyraz cierpienia.
Otwórz oczy. Rozejrzyj się.
Wszystko jest na swoim miejscu. Lampka nocna, książka.

A Charlotte... Charlotte już nie ma. 
Kategoria: Potterowskie --> Czasy Huncwotów
Autorka: Nymeria

 Blog "Idź poćwiczyć. Nie jutro, nie za tydzień, nie za chwilę. Teraz", jest nowo powstałym FIT blogiem. Na blogu znajdziecie dużo ciekawych motywacji, przepisów, cytatów, a także wiele ciekawych porad na temat zdrowego odżywiania jak i ćwiczeń, ogólnie rzecz biorąc dowiecie się jak być FIT!
Myślę, że blog kogoś zmotywuje do działania o lepszą wersję siebie
Zapraszam!
Kategoria: Inne
Autorka:  Mariquita x.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz