piątek, 14 listopada 2014

[53] Aktualizacja

 To takie żałosne. Siedzę na łóżku, pisząc to, co i raz rozglądając się na boki. Mam dziwne wrażenie, że coś się niedługo wydarzy, coś co będzie miało wpływ na resztę.[...]
Myślałam, że jasno się wyraziłam ignorując ją, nie dając dojść do słowa, wychodząc z pomieszczenia gdy pojawiała się w nim.[...]
Jak czuję się, nie mając przy sobie osoby, która powinna być tą jedną z najważniejszych w moim życiu?[...]
Ale ważne są także relacje między domownikami, cóż ja nie narzekam, ponieważ niczego mi nie brakuje. A może jednak? [...]
Może w końcu poznam kogoś kto będzie tak pokręcony jak ja. Moja ciocia zawsze tak mówi, co uznaję za nieprawdę, bo uważam się za zupełnie normalną nastolatkę.[...]
Kategoria: Fanfiction --> Gwiazdy i fani 
Autora: Hate me
 

Let it go
Cofnijmy się trochę, do czasu aż Dean miał piętnaście lat i wciąż mieszkał razem z ojcem i Samem, uczęszczał do szkoły i opiekował się bratem. Gdy miał jeszcze "normalny" dom, a Impala należała do jego taty.
Co jeśli pewnego dnia do Johna Winchestera zadzwoni pewna dziewczyna, przedstawiając się jako córka jego najlepszego przyjaciela, którego nie widział od dawna? Co jeśli będzie ona twierdzić że jej ojca prawdopodobnie zabił demon i teraz poluje on na nią? Co jeśli ta dziewczyna będzie potrafiła przewidywać przyszłość?
Czy Kira poradzi sobie z tym wszystkim? Jak dogada się z Winchesterami? Czy przeżyje w świecie łowców?
Kategoria: Fanfiction --> Seriale
Autorka: Kira Brown


 Wielki ród Tearganów od wieków rządził pobliskimi krainami. Ludzie pamiętali ich jako wielkich władców. Nigdy podczas ich panowania nie wiedział, co to głód, czy ubóstwo.

Wśród ludzi często występowały najróżniejsze talenty. Nikt jednak nie posiadał tak unikatowych umiejętności jak Tearganowie. Odważna i wojownicza rodzina Kennethów od samego początku pilnowała bezpieczeństwa władców. Każdy Teargan posiadał swojego Kenneth’a. Byli na siebie skazani do końca, ponieważ powstawała między nimi więź. Dawała im możliwość porozumiewania się w myślach.
Jednak wszystko co jest piękne, nie może trwać wiecznie.
Thomas, pół Teargan i posiadacz niebezpiecznego talentu, zaatakował stolicę w nocy. Potrafił porozumiewać się z drugą stroną. Przywołał potwory z mroku i zabił praktycznie wszystkich.

Nazywam się Ivy i jestem ostatnią czysto krwistą z niegdyś wielkiego rodu Tearganów. Przeżyłam masakrę tylko dzięki swojemu strażnikowi. Moim celem jest zemsta.
Kategoria: Fantasy
Autor: Blamessy


 Piąty Dystrykt pierwszy raz od wielu lat może doczekać się zwycięzcy. Blake Johnson swoją postawą na arenie zaskakuje wszystkich, nawet samą siebie. Jej problemy rozpoczynają się w momencie, gdy postanawia pomóc chłopcu z Dwunastego Dystryktu, tym samym łamiąc swoje wcześniejsze ustalenia i zmieniając strategię. Czy mimo wszystko uda jej się przetrwać?
Kategoria: Fanfiction --> Igrzyska Śmierci
Autor: Indie ▲
 

Nie jest łatwo czuć się w obowiązku wobec szkoły i jednocześnie być Ślizgonką, która powinna opuścić mury Hogwartu tylko dlatego, że na uczniów Slytherinu patrzono ogólnikowo. Chciałam zostać i walczyć, pragnęłam w końcu odciąć się od wizerunku "młodszej siostry Dafne", bo to często równoważyło się z "mini wersją Dafne", a ja nigdy nie miałam zamiaru stać się kimś takim.
Kiedy Harry Potter pokonał Voldemorta miałam piętnaście lat i całą listę celów do zrealizowania. Teraz jestem w ostatniej klasie i próbuję dopasować się do Nowej Ery, która tylko pozornie zdaje się być lepszą od tej sprzed bitwy o Hogwart. Czarny Pan już nikomu nie zagraża, ale przecież zło nigdy nie śpi, prawda?
Pierwszy list od niego dostałam tuż po rozpoczęciu siódmego roku i, jak miało się później okazać, na tym jednym się nie skończyło. Pisał o wszystkim, co go dręczyło a ja do dziś nie wiem, dlaczego na swojego powiernika wybrał akurat mnie. Zwłaszcza, że z każdym kolejnym dniem coraz bardziej wyczekiwałam listów od niego...
Dafne mnie zabije.
Kategoria: Potterowskie --> Trio Hogwartu
Autor: azul


Wyobraź sobie, że budzisz się z grupą nieznanych ci ludzi w jednym pokoju, za oknem walają się rozczłonkowane ciała, a pod twoimi drzwiami stoi zombie twojej sąsiadki. Przyjemnie? No cóż, trudno. Witamy w świecie Z-Hunters'ów.
Kategoria: Thriller
Autor: Ha nako-senpai
 

Wieczność. I jeszcze trochę.
"Utrata życia poprzez rozjechanie na drodze to straszny kretynizm. I kretynem nie jest ten, kto prowadził, a ten, który wlazł pod koła, nie rozejrzawszy się wcześniej dokładnie."
Będzie o śmierci, o Bogu, o Szatanie, o innych bóstwach i postaciach, przy tym wszystkim dystans oraz znajomość sarkazmu są konieczne. Nie chciałabym w końcu nikogo obrażać. Zwłaszcza panów, wszak piszę z perspektywy jednego z nich.
Kategoria: Groteska
Autor: eon


Korporacja Eliminacji Zagrożenia
Texas, San Antonio/ potem Detroit, rok 2010. Główna bohaterka nałogowo ćpa i pije alkohol. Pewnej nocy, gdy wraca z jednej z imprez, atakuje dwie kobiety. Zabija jedną, ciało pozostawia w parku i ucieka, jednak zatrzymuje ją pewien mężczyzna i dzwoni na policję. Dziewczynę zatrzymują, dostaje karę śmierci. Zabierają ją do tajemniczego pokoju i wstrzykują truciznę. Jest pewna, że umiera i żegna się Bogiem. Niespodziewanie budzi się w białym pokoju i zostaje poinformowana, że dostaje nową tożsamość i za to będzie musiała dla nich... pracować. Jak poradzi się z nową sytuacją i czy pogodzi się z tym, na czym będzie polegała jej praca?
Kategoria: Kryminał
Autor: Wesoły Kostek 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz