niedziela, 8 marca 2015

Nowe posty #197

Remember the name
Rozdział 4
Odrzuciła, trzecie tego dnia, połączenie do Luke’a i rzuciła komórkę na łóżko.
Nie chciała zranić Luke’a. Nie mogła jednak się z nim widywać, bo wiedziała, że to wiązało się z koniecznością widywania się co jakiś czas z Ashtonem. A na to sobie pozwolić nie mogła. Nie mogła ujawnić przeszłości, nie mogła ujawnić swoich uczuć względem niego. Tylko nie spotykając go nigdy więcej mogła sobie zapewnić utrzymanie sekretów w tajemnicy. 
Autor: shoelace


 Rozdział 8
Przez chwilę walczyłam z nadchodzącym snem, jednak zdążyłam go zapytać o jedną rzecz, która trochę mnie przerażała.
- Nie zostawisz mnie samej?- wyszeptałam, wtulając się bardziej w poduszkę z zamkniętymi oczami. Pogłaskał mnie z czułością po włosach i powiedział wprost do mojego ucha:
- Nigdy. 
Autorka: Ewelynn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz