piątek, 3 kwietnia 2015

Nowe postty #209

 Rozdział 4
,,— Miałem kiedyś ojca, ale teraz to w sumie nie wiem, czy ciągle go mam — opowiadał Innocenty, kiedy powoli dopijali po trzecim kubku herbaty. — Teoretycznie każdy jakiegoś ma, ale nie mówię tu o znaczeniu biologicznym, tylko bardziej... Hm... Uczuciowym. Rozumiesz, prawda?
— Rozumiem — przyznała Aga, w skupieniu wsłuchując się w każde słowo bruneta. To był pierwszy raz odkąd go poznała, kiedy mówił o swoim tacie. W prawdzie ciekawiło ją to od dłuższego czasu, ale czuła, że to niestosowne pytać go o to. Czekała, aż sam zacznie ten temat. I doczekała się, nawet jeśli ich znajomość nie była aż tak długa i silna na takie zwierzenia.
— To było jakieś dwa lata temu... Tak? Chyba tak, w każdym bądź razie byłem wtedy w połowie trzeciej klasy gimnazjum. Moja mama zachorowała wtedy na raka." 
Autor: Victemia


Cienka nić między miłością a nienawiścią
Rozdział 6
Znałam go wtedy jakieś 2,5 roku i ufałam bezgranicznie. Niestety tamtego dnia po raz kolejny zawiodłam się.
Autorki: Misia i Mysia


Tylko miłość
04
– Kobieto, o co ci chodzi? – spytał, gdy zobaczył Lily, która przycisnęła dłoń do ust.
– Nie chciałam! Przepraszam!
Ruda podeszła do niego i obejrzała jego głowę z każdej strony, żeby sprawdzić, czy nie zrobiła mu krzywdy. Towarzyszył temu śmiech Syriusza.
– Jeszcze chwila, a pomyślę, że Rogacz ci się podoba.  

Autorka: Neva

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz