niedziela, 5 kwietnia 2015

Nowe posty #210

"Nie zapominaj o przeszłości" z dziennika Lily Evans
Rozdział 13 ~ Przyjęcie u Dorcas ~
- Nie podważam twej waleczności... lecz zyskałbym stuprocentową pewność, gdybyś zgodziła się ze mną zatańczyć - zaproponował nieoczekiwanie.
Spojrzałam na niego zdumiona. Skąd on nagle wpadł na taki pomysł? Przez ostatnie dwa lata wymieniliśmy ze sobą zaledwie kilka słów, a on sprawiał wrażenie, jakby znał mnie od podszewki, ponadto skrupulatnie próbował wymusić na mnie taniec. Czyżby czuł coś do mnie więcej niż zwykłą sympatię jak ja kiedyś do niego? "Za późno", pomyślałam.
- Jesteś uroczy, Frank, ale nie zatańczę z tobą - oznajmiłam po chwili.
- Oh... Dlaczego? - Był ewidentnie zawiedziony.
- Nie chciałam Cię urazić, naprawdę. Istotnie z miłą chęcią poszłabym z tobą na parkiet, lecz nie mogę tego zrobić - wyznałam subtelnie, po czym poprawiłam mu odstający kosmyk włosów.
- Zapewne zachowałem się jak skończony kretyn i w jakiś sposób zraziłem cię do mojej osoby... - obwiniał się.
- Nie mów tak - poprosiłam i uśmiechnęłam się do niego życzliwie. - Lubię cię i właśnie w tym problem, to jedynie przyjacielskie uczucie. Poza tym nie mnie powinieneś poprosić do tańca, a Alicję Fortesue. 
Autorka: Alice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz