sobota, 11 kwietnia 2015

Nowe posty #212

Broken Trust
[3]
Ich relacja trwała blisko pół roku. Varn była zaślepiona miłością, choć nie zdawała sobie wtedy sprawy, w co pakuje się, wiążąc się z Hoodem. Ale nadal wierzyła, że on się zmieni. Na początku była nim zauroczona - troszczył się o nią, pocieszał, nazywał swoją księżniczką. Po jakimś czasie wiedziała już, że jest jedną z wielu "księżniczek", pomiędzy którymi manewrował. Cal czuł się jak ryba w wodzie, prowadząc taki tryb życia. Ona już nie. 
Autorka: Jull 


 Rozdział 6
 Lacey wiedziała więcej. Wiedziała, że to nie kwestia uprzedzeń, że to właściwie nie kwestia Ashtona, a niej samej. Że to ona i jej irracjonalne uczucia są winowajcami tego wszystkiego. Gdyby tylko wyzbyła się wszelkich uczuć względem Irwina, wszystko mogłoby nabrać właściwych kształtów. Wtedy może udałoby się jej poczuć coś więcej do Luke'a. Może.  
Autor: shoelace


Omega
Omega była piękną wilczycą, która zajmowała najniższą pozycję w swoim stadzie. Czy kiedyś to się zmieni? 
Autorka: Introwertyczka


Rozdział 2. "U Armani'ego!"
Miałam wrażenie, że byłam obserwowana. Spojrzałam instynktownie w prawy róg lokalu, a wtedy nasze spojrzenia się spotkały. Chłopak miał bardzo przenikliwy wzrok. Jego oczy były tak intensywnie zielone, że ciężko było się im oprzeć - patrzyłam się więc jak zahipnotyzowana. Na szczęście czarnowłosy odwrócił wzrok pierwszy, wracając do przeglądania menu, a ja, jak wyrwana z transu, stałam wciąż lekko otępiała minioną sytuacją. Założyłam kosmyk ciemnych włosów za ucho i spojrzałam podenerwowana w stronę drzwi. Grace zmierzała w moim kierunku.  
Autorka:  Julie Sheridan (Julss)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz